segunda-feira, 25 de janeiro de 2010

Yummys

Estas tres próximas páginas foram feitas pro concurso de DT do fórum yummys que eu participo. Infelizmente não fui a escolhida, mas eu amei fazer estas páginas:

This Three next pages was made to desing team call from yummys scrapbook comunity that I am a member. Unfortunately I wasn't chosed, but I loved made this pages:


Yummy mummy - Pagina inspirada no Kirie Japones, foi estiletada à mão. Blings de cristal preto também feitas à mão. Muita transparência e distress! Amo a foto e o LO


Yummy Mummy - Layout inspired in Japanese Kirie, It was cutted with a precision knife. We have too Cristal's black handmade Bings. So much transparency and distress! Love the picture and the layout.

Yummy Dream: O desenho do papel foi feito e pintado à mão por mim. Minha primeira experiência com máquina de costura! Amei!

Yummy Dream : The paper was handmade draw and painted by me. This is my first experience with sewing machine! I Loved!



Yummy Girl: Uma página cheia de costura à mão e muita tinta. Linda!/ An Page full of handmade sewing and paint. Beautiful!

Um comentário:

  1. Oi FUxa. PArabéns pelo novo blog.
    Bem vinda ao mundo das blogueiras.
    Beijo

    ResponderExcluir